7 травня 2019 року пройшов профорієнтаційний урок-семінар для учнів 10 класу НВК «Загальноосвітня школа I-III ступенів №3-колегіум». Захід проведено у Смілянському міськрайонному центрі зайнятості.
Марія Мірошніченко – учениця десятого класу. Дівчина наразі обирає майбутній фах. Щоб обрати підходящу професію, Марія відвідує заходи, які організовує Смілянський міськрайоннй центр зайнятості.
Спікером уроку-семінару став Олександр Скомкін – провідний фахівець з профорієнтації. Він ознайомив учнів із затребуваними вакансіями в регіоні. Розповів про професії, які зникли, з’явилися та будуть актуальні в найближчі 10 років. Учні активно цікавилися розміром заробітної плати різних фахівців, обговорювали почуте та дискутували.
Жанна Шевченко, учителька української мови та літератури, коментує: «Важливо, щоб учні випускних класів спершу обрали професію, яка відповідає їхнім побажанням, умінням та фінансовим очікуванням. Після цього набагато простіше обрати навчальний заклад. Тепер школярі знають які професії актуальні в якому регіоні, тож можуть планувати де надалі будуть проживати та працювати. Такі уроки-семінари дуже дієві і ми постійно співпрацюємо зі Смілянським міськрайонним центром зайнятості.»
Олександр Скомкін ознайомив школярів з платформою профорієнтації та розвитку кар’єри: «Є три складові: професійні інтереси, можливості особистості та потреби реального ринку праці. На перетині цих чинників і знаходиться підходяща професія.»
Учасники уроку-семінару переглядали та обговорювали анімаційні фільми та соціальні ролики від випускників шкіл про вибір майбутньої професії.
Подібні уроки-семінари проводяться щотижня, в цьому році це 26 захід. Учасниками профорієнтаційних уроків-семінарів стали 655 учнів.
Марія Мірошніченко – учениця десятого класу. Дівчина наразі обирає майбутній фах. Щоб обрати підходящу професію, Марія відвідує заходи, які організовує Смілянський міськрайоннй центр зайнятості.
Спікером уроку-семінару став Олександр Скомкін – провідний фахівець з профорієнтації. Він ознайомив учнів із затребуваними вакансіями в регіоні. Розповів про професії, які зникли, з’явилися та будуть актуальні в найближчі 10 років. Учні активно цікавилися розміром заробітної плати різних фахівців, обговорювали почуте та дискутували.
Жанна Шевченко, учителька української мови та літератури, коментує: «Важливо, щоб учні випускних класів спершу обрали професію, яка відповідає їхнім побажанням, умінням та фінансовим очікуванням. Після цього набагато простіше обрати навчальний заклад. Тепер школярі знають які професії актуальні в якому регіоні, тож можуть планувати де надалі будуть проживати та працювати. Такі уроки-семінари дуже дієві і ми постійно співпрацюємо зі Смілянським міськрайонним центром зайнятості.»
Олександр Скомкін ознайомив школярів з платформою профорієнтації та розвитку кар’єри: «Є три складові: професійні інтереси, можливості особистості та потреби реального ринку праці. На перетині цих чинників і знаходиться підходяща професія.»
Учасники уроку-семінару переглядали та обговорювали анімаційні фільми та соціальні ролики від випускників шкіл про вибір майбутньої професії.
Подібні уроки-семінари проводяться щотижня, в цьому році це 26 захід. Учасниками профорієнтаційних уроків-семінарів стали 655 учнів.
Схожі матеріали
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.