Письмове звернення до очільниці Міносвіти вже розлетілось у соціальних мережах. Педагоги проти об'єднання української мови, української літератури і зарубіжної в один предмет.
Про це повідомляє «Всеосвіта».
Учителі, батьки, представники громадського сектору і ті, хто підтримує реформу української освіти написали звернення до міністерки освіти і науки України Лілії Гриневич із проханням не об’єднувати українську мову, українську та зарубіжну літературу в один шкільний предмет. Наразі звернення підписало 1120 осіб.
Українська мова, українська література та зарубіжна література безпосередньо формують світогляд національно свідомої особистості, її національну картину світу, сприяють вихованню патріотичних почуттів, дають відповідь на важливі екзистенційні питання: «Хто я? Де мій дім? Кого я люблю?, – вважають автори звернення.
У тексті звернення автори наводять низку причин, чому не варто об’єднувати ці предмети. До прикладу, вивчення української мови у взаємозв’язку з курсом української мови лише посилюють в учнів оволодіння мовленнєвими навичками, грамотністю, творчим і аналітичним мисленням, а «Зарубіжна література» допомагає глибше пізнати українську культуру через надбання інших народів:
Отже, будь-який варіант об’єднання вищезазначених шкільних предметів, на наше глибоке переконання, є недоцільним, оскільки призведе до погіршення якості мовно-літературної освіти, втрати цілої низки життєво важливих компетентностей учнів та зведе нанівець потужний потенціал цієї тріади у вирішенні суспільно важливих і вкрай актуальних для України завдань.
Та чи почує звернення освітян пані Лілія і чи відреагує на їхнє прохання – наразі невідомо.
Про це повідомляє «Всеосвіта».
Учителі, батьки, представники громадського сектору і ті, хто підтримує реформу української освіти написали звернення до міністерки освіти і науки України Лілії Гриневич із проханням не об’єднувати українську мову, українську та зарубіжну літературу в один шкільний предмет. Наразі звернення підписало 1120 осіб.
Українська мова, українська література та зарубіжна література безпосередньо формують світогляд національно свідомої особистості, її національну картину світу, сприяють вихованню патріотичних почуттів, дають відповідь на важливі екзистенційні питання: «Хто я? Де мій дім? Кого я люблю?, – вважають автори звернення.
У тексті звернення автори наводять низку причин, чому не варто об’єднувати ці предмети. До прикладу, вивчення української мови у взаємозв’язку з курсом української мови лише посилюють в учнів оволодіння мовленнєвими навичками, грамотністю, творчим і аналітичним мисленням, а «Зарубіжна література» допомагає глибше пізнати українську культуру через надбання інших народів:
Отже, будь-який варіант об’єднання вищезазначених шкільних предметів, на наше глибоке переконання, є недоцільним, оскільки призведе до погіршення якості мовно-літературної освіти, втрати цілої низки життєво важливих компетентностей учнів та зведе нанівець потужний потенціал цієї тріади у вирішенні суспільно важливих і вкрай актуальних для України завдань.
Та чи почує звернення освітян пані Лілія і чи відреагує на їхнє прохання – наразі невідомо.
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.