У Смілі приміщення, виділені для розташування інклюзивно-ресурсних центру, не повністю пристосовані для дітей з особливими освітніми потребами. У Смілянському районі питання щодо визначення приміщення для розташування центру – в стадії розв’язання.
На виконання постанови Кабміну проводиться робота щодо створення інклюзивно-ресурсних центрів, функції яких полягають у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, наданні рекомендацій щодо програм навчання, наданні психолого-педагогічної допомоги та супроводу дітям з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку, консультуванні батьків та педагогів, які займаються з дітьми з особливими освітніми потребами тощо.
До 1 вересня на Черкащині має бути створено 27 ІРЦ.
На виконання постанови Кабміну проводиться робота щодо створення інклюзивно-ресурсних центрів, функції яких полягають у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, наданні рекомендацій щодо програм навчання, наданні психолого-педагогічної допомоги та супроводу дітям з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку, консультуванні батьків та педагогів, які займаються з дітьми з особливими освітніми потребами тощо.
До 1 вересня на Черкащині має бути створено 27 ІРЦ.
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.