Сміла-Info

Смілянський інформаційний портал. Новини та Оголошення м. Сміла
Главное меню
У КАФЕ "МРІЯ" РОЗГОРІВСЯ СКАНДАЛ

У смілянському кафе "Мрія" стався скандал: офіціантка і прибиральниця накинулися на відвідувачку.
Про це у ФБ повідомила смілянка Євгенія Дрочик, яка стала свідком інциденту.
«Кафе «Мрія» було одним з моїх улюблених місць для тихого відпочинку. Там зручно і з дітьми посидіти, і чашку кави після роботи випити. А тут мало того, що я чекала 15 хвилин свій довгоочікуваний чай, так ще й вислухала цілий скандал»,– написала Євгенія.
За її словами, відвідувачка кафе підійшла до офіціантки і сказала, що не варто було кричати на неї у всіх на очах. При чому сказано це було абсолютно нормальним тоном. На що біленька офіціантка почала з хрипотою кричати, мовляв хто ви тут така? Водночас дівчина-прибиральниця почала волати ще дужче.
«Лексику, яка використовувалася у розмові повторювати не буду. Наприкінці жінці сказали, мовляв, щоб ми вас тут більше ніколи не бачили і не чули», – обурюється Євгенія Дрочик.
І, додає, клієнт завжди правий. Якщо ви працюєте у закладі громадського харчування, значить маєте це знати і дотримуватися. За правилами етикету не можна підвищувати тон на людину поважного віку та ще й привселюдно. Це неприпустимо!
По-друге, веде далі Євгенія, офіціанти – це обличчя закладу. Якщо ви не вмієте розмовляти з відвідувачами і спричиняєте цим незручності іншим, то ганьба вам і тим, хто брав вас на роботу.
«Також звертаюся до директора «Мрії». Чому я маю вислуховувати абсолютно безтактних і безкультурних офіціанток і прибиральниць, які не вміють нівелювати конфлікти? Короля робить свита, тож задумайтеся, пані директорка, хто є вашим відображенням», – підсумовує смілянка.



 

Популярні теми

Публікації

12.09.2018, 08:13
Як батькам контролювати закупівлі шкіл
06.09.2018, 08:21
Безкоштовні ліки в лікарні: що потрібно знати
10.09.2018, 08:35
Чи має інвалід право на безоплатний проїзд, пояснив ВС
11.09.2018, 08:01
Конкурентоспроможність людей з інвалідністю на ринку праці АБО Умови їх працевлаштування та обов’язки роботодавців
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]