Міністр соціальної політики Юлія Соколовська повідомила про запуск роботи call центру для людей з особливими потребами. Тут можна буде залишити звернення та отримати консультацію.
Гаряча лінія 1539 покликана сприяти дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізовується за підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Заступник Міністра цифрової трансформації з розвитку послуг Людмила Рабчинська додала, що вони також працюють над тим, щоб люди з інвалідністю могли отримати соціальні послуги телефоном.
“Наша ціль також зробити надання найпопулярніших соціальних послуг, зокрема, з Пенсійним фондом України, можливим через телефон. Така практика існує у Новій Зеландії та Австралії. Ми розуміємо, що комунікація з державою не завжди приємна і хочемо зробити її максимально простою, телефоном, через методи розпізнавання голосу чи телефонний пароль”, – сказала Людмила Рабчинська.
Популярні теми
Публікації
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.