- 10.04.2017
Заведено вважати, що без домашніх завдань немає шкільного навчання. Австралійські вчені спробували розібратися, чи правильно це, й дійшли несподіваних висновків.
Згідно з опитуванням Australian Childhood Foundation 71% батьків зізнаються, що вони проводять з дітьми менше часу, ніж хотіли б, оскільки витрачають години на виконання домашніх завдань. Пише "Закон і Бізнес".
За спостереженнями експертів, лише половині старшокласників закріплення матеріалу вдома дійсно допомагало в навчанні. Інші встигали засвоювати знання в класі. Самостійна робота вдома якщо й потрібна, то тільки в середній школі, і аж ніяк не в початковій.
Австралійські педагоги вважають, що знайти золоту середину в цьому процесі реально. Для цього вони закликають батьків активніше користуватися всілякими веб-ресурсами: освітніми сайтами, де в цікавій і доступній формі вивчаються шкільні предмети, он-лайн-консультаціями досвідчених педагогів, послугами скайп-репетиторів (дешевшими, ніж репетиторів).
Деякі австралійські школи підтримують скорочення домашніх завдань. Так, в одній зі шкіл Мельбурна дітей просять грати вдома з батьками в інтелектуальні настільні ігри типу Scrabble. Ще один з варіантів — приготувати певну страву й сфотографувати результат.
Прикметно, що такі спостереження не нові. Вчені, які проводили дослідження в 1895 році, дійшли висновку: домашня робота з граматики не покращує грамотності учнів і на 100% є некорисною. А в 1901-му в Каліфорнії навіть був прийнятий закон, за яким дітям до 15 років заборонялося виконувати домашні завдання.
Згідно з опитуванням Australian Childhood Foundation 71% батьків зізнаються, що вони проводять з дітьми менше часу, ніж хотіли б, оскільки витрачають години на виконання домашніх завдань. Пише "Закон і Бізнес".
За спостереженнями експертів, лише половині старшокласників закріплення матеріалу вдома дійсно допомагало в навчанні. Інші встигали засвоювати знання в класі. Самостійна робота вдома якщо й потрібна, то тільки в середній школі, і аж ніяк не в початковій.
Австралійські педагоги вважають, що знайти золоту середину в цьому процесі реально. Для цього вони закликають батьків активніше користуватися всілякими веб-ресурсами: освітніми сайтами, де в цікавій і доступній формі вивчаються шкільні предмети, он-лайн-консультаціями досвідчених педагогів, послугами скайп-репетиторів (дешевшими, ніж репетиторів).
Деякі австралійські школи підтримують скорочення домашніх завдань. Так, в одній зі шкіл Мельбурна дітей просять грати вдома з батьками в інтелектуальні настільні ігри типу Scrabble. Ще один з варіантів — приготувати певну страву й сфотографувати результат.
Прикметно, що такі спостереження не нові. Вчені, які проводили дослідження в 1895 році, дійшли висновку: домашня робота з граматики не покращує грамотності учнів і на 100% є некорисною. А в 1901-му в Каліфорнії навіть був прийнятий закон, за яким дітям до 15 років заборонялося виконувати домашні завдання.
Популярні теми
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з іншими.
Будь-те першим, поділіться думкою з іншими.