Сміла-Info

Смілянський інформаційний портал. Новини та Оголошення м. Сміла
Главное меню
ЯК КОРИСТУВАТИСЯ АВТОВІДПОВІДАЧЕМ КОЛ-ЦЕНТРУ ПАТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Кілька місяців тому кол-центр товариства розширив коло своїх послуг. Так, для споживачів була створена можливість передавати покази лічильника через автовідповідач. Проте, в низці випадків фахівці підрозділу фіксують нерозуміння, як користуватися сервісом.

Для того, аби залишити покази електролічильника на автовідповідач, потрібно:

- зателефонувати за номером 33 87 87;

- прослухавши привітання, набрати цифру 1, щоб обрати формат передачі показів саме через автовідповідач;

- після звукового сигналу потрібно чітко назвати особовий рахунок абонента, вказуючи всі розділові знаки та літери цього рахунку, якщо вони є, повну адресу, РЕМ, прізвище та покази лічильника.

- Звертаємо увагу споживачів на те, що період очікування автовідповідача - лише 1 хвилина, - наголошує начальник кол-центру Наталія Негода.

- Крім того, якщо споживач не кладе слухавку після звукового сигналу, незалежно від того, чи він передає покази чи ні, цей запис прослуховується працівниками кол-центру. Відповідно, прохання до абонентів: якщо ви не готові продиктувати необхідну інформацію після звукового сигналу, не варто переходити в меню автовідповідача. Упродовж минулого місяця автовідповідачем скористалися біля двох тисяч черкащан.

За інформацією ПАТ "Черкасиобленерго

Популярні теми

Публікації

06.09.2018, 08:21
Безкоштовні ліки в лікарні: що потрібно знати
11.09.2018, 08:01
Конкурентоспроможність людей з інвалідністю на ринку праці АБО Умови їх працевлаштування та обов’язки роботодавців
10.09.2018, 08:35
Чи має інвалід право на безоплатний проїзд, пояснив ВС
12.09.2018, 08:13
Як батькам контролювати закупівлі шкіл
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]