На запитання відповідає головний лікар Смілянської станції швидкої допомоги Володимир Лимаренко:
– Передусім бригада швидкої медичної допомоги обов’язково виїжджає до дітей, якою б температура не була. Щодо дорослих, то у Смілі кілька служб, до яких пацієнти можуть звертатися зі скаргами на високу температуру, це, зокрема, дільничні та сімейні лікарі, первинна медико-санітарна допомога. Вони лікують вдень. Якщо в цей час є звернення у швидку допомогу, то ми уточнюємо симптоми і, якщо з’ясовуємо, що незважаючи на високу температуру, стан хворого загалом задовільний, то надаємо консультації і рекомендації. Виїжджаємо до пацієнта, якщо ж є ускладнення – судомний синдром, блювота, запаморочення, сильний головний біль (цефалгія) тощо. Завжди виїжджаємо на нічні виклики.
Диспетчер швидкої допомоги не має права відмовляти у викликах, які б вони не були. Багато людей панікують і викликають швидку, навіть якщо у цьому немає нагальної потреби. У такому випадку є консультативний телефон 2-07-22, де надає консультацію лікар або фельдшер з медицини невідкладних станів або навіть головний лікар, залежно від питання. Якщо після консультації стає зрозуміло, що стан хворого тяжкий, тоді виїжджаємо.
Варто розуміти, що ми екстрена медична допомога, тому приїжджаємо, якщо допомога потрібна саме екстрена – це, зокрема, ДТП, інші травми, пов’язані з транспортом, або, приміром, раптова втрата свідомості у громадському місці, термінальні стани, шок, кома і т.ін. У екстрених випадках не можна гаяти жодної хвилини. Звісно, нерідко виконуємо і не свої функції і виїжджаємо на виклики, коли люди скаржаться на високу температуру чи високий артеріальний тиск, біль в спині та кінцівках і т.п., бо інші служби, які б могли надати допомогу, в даний час задіяні на іншій ділянці роботи.
Щоб не виникало питань, хто і яку медичну допомогу повинен надавати і куди звертатися пацієнту, необхідно налагодити чітку роботу сімейної медицини, первинної медико-санітарної та невідкладної допомоги, які зараз у стадії розвитку.
– Передусім бригада швидкої медичної допомоги обов’язково виїжджає до дітей, якою б температура не була. Щодо дорослих, то у Смілі кілька служб, до яких пацієнти можуть звертатися зі скаргами на високу температуру, це, зокрема, дільничні та сімейні лікарі, первинна медико-санітарна допомога. Вони лікують вдень. Якщо в цей час є звернення у швидку допомогу, то ми уточнюємо симптоми і, якщо з’ясовуємо, що незважаючи на високу температуру, стан хворого загалом задовільний, то надаємо консультації і рекомендації. Виїжджаємо до пацієнта, якщо ж є ускладнення – судомний синдром, блювота, запаморочення, сильний головний біль (цефалгія) тощо. Завжди виїжджаємо на нічні виклики.
Диспетчер швидкої допомоги не має права відмовляти у викликах, які б вони не були. Багато людей панікують і викликають швидку, навіть якщо у цьому немає нагальної потреби. У такому випадку є консультативний телефон 2-07-22, де надає консультацію лікар або фельдшер з медицини невідкладних станів або навіть головний лікар, залежно від питання. Якщо після консультації стає зрозуміло, що стан хворого тяжкий, тоді виїжджаємо.
Варто розуміти, що ми екстрена медична допомога, тому приїжджаємо, якщо допомога потрібна саме екстрена – це, зокрема, ДТП, інші травми, пов’язані з транспортом, або, приміром, раптова втрата свідомості у громадському місці, термінальні стани, шок, кома і т.ін. У екстрених випадках не можна гаяти жодної хвилини. Звісно, нерідко виконуємо і не свої функції і виїжджаємо на виклики, коли люди скаржаться на високу температуру чи високий артеріальний тиск, біль в спині та кінцівках і т.п., бо інші служби, які б могли надати допомогу, в даний час задіяні на іншій ділянці роботи.
Щоб не виникало питань, хто і яку медичну допомогу повинен надавати і куди звертатися пацієнту, необхідно налагодити чітку роботу сімейної медицини, первинної медико-санітарної та невідкладної допомоги, які зараз у стадії розвитку.
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.