З 1 травня запрацює система «Електронна акцизна марка» для захисту споживачів від контрафактної алкогольної продукції. Уряд дав старт запровадженню даної системи на засіданні 12 лютого, інформує прес-служба Черкаської ОДА.
«Це створить рівні умови для виробників та спростить ведення бізнесу шляхом заміни паперових замовлень на електронні через е-кабінет платників податків. І сприятиме посиленню боротьби з ухиленням від сплати податків та зменшенню тіньового обігу алкогольних напоїв», – зазначив Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук.
Урядове рішення передбачає нанесення на марку акцизного податку для алкогольних напоїв двох додаткових елементів: QR-код та штрих код. У цих кодах будуть зашифровані реквізити марок. Запровадження таких кодів є необхідною передумовою для створення системи контролю за обігом підакцизних товарів.
Для одержання акцизних марок, перевірки сплати акцизу та звітування виробник використовуватиме Електронний кабінет платника податків. Таким чином паперових заявок на отримання марок з часом не буде.
Довідково:
Нині в тестовому режимі вже працює сервіс перевірки акцизних марок. Марку можна перевірити в “ручному” режимі шляхом введення її реквізитів у Електронному кабінеті платника податків у сервісі «Пошук акцизної марки», створеному ДПС. Цей сервіс надає можливість здійснювати громадський контроль за обігом підакцизних товарів.
З 14 лютого стартує розробка відкритого API, що дасть змогу стороннім розробникам створювати власні програмні засоби для сканування акцизних марок.
Протягом 2019 року з незаконного обігу вилучено алкогольних напоїв вартістю 154,8 млн грн.
Популярні теми
Публікації
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.