- 13.05.2022
Мобільний застосунок "Пенсійний фонд" надає доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів).
Мобільний застосунок "Пенсійний фонд" забезпечує:
✔ доступ з мобільних пристроїв до електронних сервісів Пенсійного фонду України;
✔ доступ до наявних даних персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інших відомостей з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж);
✔ захист прав застрахованих осіб шляхом контролю за сплатою страхувальниками страхових внесків;
✔ доступ до наявних відомостей Електронної трудової книжки;
✔ доступ до листків непрацездатності та інших даних Електронного реєстру листків непрацездатності;
✔ доступ пенсіонерів до даних електронної пенсійної справи;
✔ подання заяви на призначення або перерахунок пенсії, що передбачає подання документів виключно в електронному вигляді;
✔ подання заяви на оформлення пенсійного посвідчення;
✔ подання даних для внесення змін до пенсійної справи;
✔ отримання та завантаження до мобільного пристрою електронних документів з Реєстру застрахованих осіб, які доступні в особистому кабінеті;
✔ верифікація документів, довідок, сформованих в особистому електронному кабінеті;
✔ подання звернення (запиту, пропозиції);
✔ перегляд стану опрацювання звернень до Пенсійного фонду України, в т. ч. прикріплених до звернень документів;
✔ одержання та перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України.
Автентифікація користувачів можлива за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID з використанням технології Bank ID.
Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр)
Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області ;
Мобільний застосунок "Пенсійний фонд" забезпечує:
✔ доступ з мобільних пристроїв до електронних сервісів Пенсійного фонду України;
✔ доступ до наявних даних персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інших відомостей з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж);
✔ захист прав застрахованих осіб шляхом контролю за сплатою страхувальниками страхових внесків;
✔ доступ до наявних відомостей Електронної трудової книжки;
✔ доступ до листків непрацездатності та інших даних Електронного реєстру листків непрацездатності;
✔ доступ пенсіонерів до даних електронної пенсійної справи;
✔ подання заяви на призначення або перерахунок пенсії, що передбачає подання документів виключно в електронному вигляді;
✔ подання заяви на оформлення пенсійного посвідчення;
✔ подання даних для внесення змін до пенсійної справи;
✔ отримання та завантаження до мобільного пристрою електронних документів з Реєстру застрахованих осіб, які доступні в особистому кабінеті;
✔ верифікація документів, довідок, сформованих в особистому електронному кабінеті;
✔ подання звернення (запиту, пропозиції);
✔ перегляд стану опрацювання звернень до Пенсійного фонду України, в т. ч. прикріплених до звернень документів;
✔ одержання та перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України.
Автентифікація користувачів можлива за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID з використанням технології Bank ID.
Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр)
Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області ;
Популярні теми
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з іншими.
Будь-те першим, поділіться думкою з іншими.