Сміла-Info

Смілянський інформаційний портал. Новини та Оголошення м. Сміла
Главное меню
ЧЕРКАЩАНАМ НАГАДУЮТЬ, ЯК ОТРИМАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ЗА НЕЯКІСНІ ПОСЛУГИ З ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

«Черкасиенергозбут» нагадує, для захисту прав споживачів Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) запровадила гарантовану компенсацію споживачам за недотримання стандартів у послугах електропостачання. Споживач отримує компенсацію за недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених строків надання послуг та виконання робіт. Споживач може отримати компенсацію від оператора системи або постачальника е/е за недотримання строків надання послуг чи робіт щодо:

• видачі технічних умов на приєднання;
• відновлення електропостачання;
• повірки лічильника;
• відповіді на письмові звернення;
• якості електроенергії.

Розміри компенсації:

• 100-200 грн – для побутових споживачів;
• 200-600 грн – для непобутових.

Кошти нараховуються автоматично через зменшення рахунку споживача про оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення цих стандартів.

Як заощадити на комуналці у 2019 році

Найчастіше постачальники не дотримуються стандартів, щодо відновлення е/е після перерви понад 24 години. За таких умов про ситуацію необхідно повідомити у кол-центр компанії. Якщо е/е відсутня понад 24 години, споживач має отримати компенсацію в розмірі 200 грн для побутових та 400-600 грн – для непобутових споживачів.

Популярні теми

Публікації

12.09.2018, 08:13
Як батькам контролювати закупівлі шкіл
06.09.2018, 08:21
Безкоштовні ліки в лікарні: що потрібно знати
11.09.2018, 08:01
Конкурентоспроможність людей з інвалідністю на ринку праці АБО Умови їх працевлаштування та обов’язки роботодавців
10.09.2018, 08:35
Чи має інвалід право на безоплатний проїзд, пояснив ВС
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]