Сміла-Info

Смілянський інформаційний портал. Новини та Оголошення м. Сміла
Главное меню
Черкащина розпочала створення бренду регіону

Бренд це – ідея, яка об’єднує мешканців області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ, кажуть в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА. Тут ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих доєднатися до цього процесу.

Брендинг – не короткочасний проект, це свого роду стратегія. Наразі створена робоча група з брендингу регіону, до якої долучитися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. В Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА кажуть, що до робочої групи можна долучатися й зараз, якщо є готовність та бажання попрацювати. Адже ключовий елемент брендингу – це партнерство. Вкрай важливо залучити до процесу всіх стейкхолдерів, які можуть допомогти у визначенні майбутнього регіону. Жоден не може поодинці розробити й впровадити успішний бренд.

На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 5 листопада, вирішили оголосити конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.

Варіант слогану повинен:

бути коротким, не більше 4-х слів;
характеризувати регіон;
передавати харизму Черкащини;
розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
легко запам’ятовуватися;
продовжити речення: «Черкащина це…»;
бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».

Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Слоган і логотип – не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста на 19%, розповідають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.

Популярні теми

Публікації

12.09.2018, 08:13
Як батькам контролювати закупівлі шкіл
11.09.2018, 08:01
Конкурентоспроможність людей з інвалідністю на ринку праці АБО Умови їх працевлаштування та обов’язки роботодавців
10.09.2018, 08:35
Чи має інвалід право на безоплатний проїзд, пояснив ВС
06.09.2018, 08:21
Безкоштовні ліки в лікарні: що потрібно знати
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]