Оберіть найбільш зручний та сучасний спосіб передачі показів:
– скористайтесь особистим кабінетом споживача на сайті нашого Товариства;
– скористайтеся паблік-аккаунтом ПАТ “Черкасиобленерго” у Viber. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;
– скористайтеся Telegram ботом ПАТ “Черкасиобленерго”. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;
– за допомогою швидкої форми на сайті Товариства;
– зателефонувавши до кол-центру за багатоканальними номерами:
(0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
Нагадуємо, побутові споживачі зобов’язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Робити це потрібно станом на 1 число кожного місяця. Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій календарний день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.
Популярні теми
Публікації
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.