14 грудня на базі школи №3-колегіуму відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів фізики.
Учителі ділились досвідом, обговорювали новітні методики навчання, зокрема переваги STEM-освіти, адже впровадження STEM-освіти змінить економіку нашої країни, зробить її більш інноваційною та конкурентоспроможною, тому що STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.
Одним із основних питань роботи педагогів було знайомство з цифровою лабораторією EINSTEIN, яка нещодавно встановлена в школі №3-колегіумі в рамках реалізації обласної програми «Інноваційні школи Черкащини». Дана лабораторія має ряд переваг, а саме вона вчить дітей не лише отримувати експериментальні дані, але і обробляти їх, дозволяє практично миттєво приступати до роботи, має потужні засоби обробки даних, модернізує існуючі лабораторні роботи та дозволяє провести широкий спектр нових робіт.
Ми, вчителі школи-колегіуму, розуміємо, що майбутнє за технологіями, а майбутнє технологій – за педагогами нового формату, які не сприймають формального підходу і можуть своїми знаннями "підірвати мозок" учням та розширити їх кругозір до нескінченності. Тому ми активно працюємо над впровадженням в освітній процес сучасних інноваційних технологій навчання.
Ольга Чуйко, вчитель фізики школи №3-колегіуму
Учителі ділились досвідом, обговорювали новітні методики навчання, зокрема переваги STEM-освіти, адже впровадження STEM-освіти змінить економіку нашої країни, зробить її більш інноваційною та конкурентоспроможною, тому що STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.
Одним із основних питань роботи педагогів було знайомство з цифровою лабораторією EINSTEIN, яка нещодавно встановлена в школі №3-колегіумі в рамках реалізації обласної програми «Інноваційні школи Черкащини». Дана лабораторія має ряд переваг, а саме вона вчить дітей не лише отримувати експериментальні дані, але і обробляти їх, дозволяє практично миттєво приступати до роботи, має потужні засоби обробки даних, модернізує існуючі лабораторні роботи та дозволяє провести широкий спектр нових робіт.
Ми, вчителі школи-колегіуму, розуміємо, що майбутнє за технологіями, а майбутнє технологій – за педагогами нового формату, які не сприймають формального підходу і можуть своїми знаннями "підірвати мозок" учням та розширити їх кругозір до нескінченності. Тому ми активно працюємо над впровадженням в освітній процес сучасних інноваційних технологій навчання.
Ольга Чуйко, вчитель фізики школи №3-колегіуму
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.