Відразу три дорожні об’єкти відремонтують у Смілі коштом Дорожнього фонду. Про це сказав голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко під час виїзної наради. Йдеться про вулиці Уманська, Незалежності та Трипільська. Роботи по перших двох об’єктах уже тривають.
Як розповів очільник області, із Дорожнього фонду на ремонт і утримання доріг загального користування місцевого значення та комунальних доріг Черкащині передбачено понад 391 млн грн. На сьогодні тендерів уже проведено на 120 млн грн, договорів укладено на 76 млн грн, роботи розпочато по 33 об’єктах.
– Зараз маємо критику, що Черкащина нібито повільно використовує кошти з Дорожнього фонду, – зауважив Юрій Ткаченко. – Однак для мене важлива не статистика, а якість. «Закатати» гроші в ямкові ремонти ми могли й раніше і мали б гарні показники «освоєння», однак сенс? Ямковий ремонт – тимчасовий. І вже за рік (у кращому разі) стало б питання «ремонту відремонтованого». Тому ми визначили перелік доріг для середнього ремонту. Кожен об’єкт – це проект, експертиза, торги. Створення відповідного державного підприємства, щоб усе було законно. Це все – час. І це об’єктивні причини, чому дорожні ремонти не почалися навесні, приміром. Є також суб’єктивні причини – коли райони зволікали із проектними роботами, відповідні висновки зроблені. Так було, приміром, у Смілі, де ми з натиском насилу витребували проекти.
За словами голови Черкаської ОДА, якість є ключовою вимогою до дорожніх ремонтів. Допомагати у контролі він закликав громадськість.
– Перелік дорожніх об’єктів для ремонту коштом Державного фонду ми формували, враховуючи нагальність потреб (рух «швидких», шкільних автобусів, звернення громадян тощо) і співфінансування з районів. Якщо говорити про комунальні дороги, то тут ми враховували і спроможність міст. Узяти Черкаси і Смілу: бюджет розвитку обласного центру – 447 млн грн, районного – 28 млн грн. А проїзні дороги скрізь потрібні. Водночас ми стратегічно ремонтуємо дороги, що ведуть до обласного центру: з боку дамби, Червоної Слободи, Сміли (правий проїзд уже відремонтовано, на черзі – лівий).
Нагадаємо, від початку року за ініціативи Президента й Уряду свою роботу розпочав Дорожній фонд. Уперше автошляхова галузь отримала гарантоване державою фінансування. Нині за дороги державного значення відповідає Служба автомобільних доріг області, місцевого значення – ОДА. За комунальні ж автошляхи, тобто в межах міст і сіл, відповідає, як і раніше, місцева влада.
Прес-служба ОДА
Як розповів очільник області, із Дорожнього фонду на ремонт і утримання доріг загального користування місцевого значення та комунальних доріг Черкащині передбачено понад 391 млн грн. На сьогодні тендерів уже проведено на 120 млн грн, договорів укладено на 76 млн грн, роботи розпочато по 33 об’єктах.
– Зараз маємо критику, що Черкащина нібито повільно використовує кошти з Дорожнього фонду, – зауважив Юрій Ткаченко. – Однак для мене важлива не статистика, а якість. «Закатати» гроші в ямкові ремонти ми могли й раніше і мали б гарні показники «освоєння», однак сенс? Ямковий ремонт – тимчасовий. І вже за рік (у кращому разі) стало б питання «ремонту відремонтованого». Тому ми визначили перелік доріг для середнього ремонту. Кожен об’єкт – це проект, експертиза, торги. Створення відповідного державного підприємства, щоб усе було законно. Це все – час. І це об’єктивні причини, чому дорожні ремонти не почалися навесні, приміром. Є також суб’єктивні причини – коли райони зволікали із проектними роботами, відповідні висновки зроблені. Так було, приміром, у Смілі, де ми з натиском насилу витребували проекти.
За словами голови Черкаської ОДА, якість є ключовою вимогою до дорожніх ремонтів. Допомагати у контролі він закликав громадськість.
– Перелік дорожніх об’єктів для ремонту коштом Державного фонду ми формували, враховуючи нагальність потреб (рух «швидких», шкільних автобусів, звернення громадян тощо) і співфінансування з районів. Якщо говорити про комунальні дороги, то тут ми враховували і спроможність міст. Узяти Черкаси і Смілу: бюджет розвитку обласного центру – 447 млн грн, районного – 28 млн грн. А проїзні дороги скрізь потрібні. Водночас ми стратегічно ремонтуємо дороги, що ведуть до обласного центру: з боку дамби, Червоної Слободи, Сміли (правий проїзд уже відремонтовано, на черзі – лівий).
Нагадаємо, від початку року за ініціативи Президента й Уряду свою роботу розпочав Дорожній фонд. Уперше автошляхова галузь отримала гарантоване державою фінансування. Нині за дороги державного значення відповідає Служба автомобільних доріг області, місцевого значення – ОДА. За комунальні ж автошляхи, тобто в межах міст і сіл, відповідає, як і раніше, місцева влада.
Прес-служба ОДА
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.