Прислухайтесь до себе: чого ви боїтеся найбільше? Чи знаєте різницю між страхом та фобією? Чи розумієте те, що страх – це найсильніша людська емоція, яка виконує функцію самозахисту і має вікове обмеження?
Травмована ж свідомість відчуває страх без наявності будь-якої причини.Відповіді на ці та безліч інших запитань фахівці Смілянського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді шукали на семінарі Марека Внука – керівника Дитячого реабілітаційного центру «Сонячне світло», теолога, педагога травми. Учасники семінару аналізували фактори, що сприяють появі страхів, визначали критерії «нездорового» страху, його категорії, та природу впливу на свідомість дитини травми.
– Травмована ж свідомість відчуває страх без наявності будь-якої причини. 98% вихованців інтернатних закладів бояться темряви, тоді як лише 50% дітей сімейного виховання стикаються з таким страхом. Причин може бути безліч: досвід насильства в темну пору доби, помста серед однолітків в час зниженого контролю з боку вихователів, а головне, – відсутність власного контролю за ситуацією.
Здобуті знання є необхідними для нашої продуктивної роботи, адже дитяча поведінка – це не дитина, і про це треба пам’ятати, зазначають у міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Травмована ж свідомість відчуває страх без наявності будь-якої причини.Відповіді на ці та безліч інших запитань фахівці Смілянського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді шукали на семінарі Марека Внука – керівника Дитячого реабілітаційного центру «Сонячне світло», теолога, педагога травми. Учасники семінару аналізували фактори, що сприяють появі страхів, визначали критерії «нездорового» страху, його категорії, та природу впливу на свідомість дитини травми.
– Травмована ж свідомість відчуває страх без наявності будь-якої причини. 98% вихованців інтернатних закладів бояться темряви, тоді як лише 50% дітей сімейного виховання стикаються з таким страхом. Причин може бути безліч: досвід насильства в темну пору доби, помста серед однолітків в час зниженого контролю з боку вихователів, а головне, – відсутність власного контролю за ситуацією.
Здобуті знання є необхідними для нашої продуктивної роботи, адже дитяча поведінка – це не дитина, і про це треба пам’ятати, зазначають у міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.