Для збереження дорожнього покриття від передчасних руйнувань, вагу вантажівок на автошляхах Черкаської області відтепер контролюватимуть три комплекси габаритно-вагового контролю, один з яких 20 червня запрацював на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань поблизу Черкас.
Майданчик для розміщення пересувного пункту габаритно-вагового контролю (ГВК), було облаштовано у межах робіт з експлуатації працівниками філії «Черкаська ДЕД» ДП «Черкаський облавтодор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області. Було забетоновано спеціальний майданчик для розміщення комплексу ГВК, встановлено спеціальні дорожні знаки та інформаційне панно. Цей майданчик відповідає усім нормативним вимогам для роботи пересувного пункту габаритно-вагового контролю для здійснення заходів державного контролю та нагляду по збереженню автомобільних доріг області.
Наразі у Черкаській області вперше одночасно працює 3 пункти габаритно-вагового контролю: на автодорозі М-05 Київ-Одеса км 210+600 в Уманському районі, на автодорозі Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь км 103+150 та на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 40+170 (правий проїзд) на виїзді з Черкас в сторону Сміли.
Три габаритно-вагові пересувні лабораторії на базі автомобілів «Опель» Черкаська область отримала торік. Контроль за порушеннями вагових норм на дорогах проводять спеціалісти Управління Укртрансбезпеки у Черкаській області. Лише торік фахівці управління провели більше чотирьох тисяч перевірок та склали 396 актів, сума нарахованих стягнень сягає понад 90 тисяч євро.
На сьогоднішній день в області існує тенденція щодо перевищення великоваговими транспортними засобами нормативних вагових параметрів, що призводить до значної руйнації автомобільних доріг загального користування. Недобросовісні перевізники з року в рік відверто ігнорують норми навантажень, розбивають дороги, перетворюючи їх у суцільне бездоріжжя, наражаючи на небезпеку інших учасників дорожнього руху.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області нагадує, що перевезення подільних вантажів, у тому числі сільськогосподарської продукції транспортними засобами, вага яких з вантажем перевищує 40 тонн, заборонена українським законодавством. Рух транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, здійснюється тільки за спеціальним дозволом. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Тож просимо водіїв-перевізників та керівників підприємств пам’ятати про відповідальність за порушення законів України та обов’язки, які ви берете на себе, як керівники та учасники дорожнього руху.
Прес-служба САД у Черкаській області
Майданчик для розміщення пересувного пункту габаритно-вагового контролю (ГВК), було облаштовано у межах робіт з експлуатації працівниками філії «Черкаська ДЕД» ДП «Черкаський облавтодор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області. Було забетоновано спеціальний майданчик для розміщення комплексу ГВК, встановлено спеціальні дорожні знаки та інформаційне панно. Цей майданчик відповідає усім нормативним вимогам для роботи пересувного пункту габаритно-вагового контролю для здійснення заходів державного контролю та нагляду по збереженню автомобільних доріг області.
Наразі у Черкаській області вперше одночасно працює 3 пункти габаритно-вагового контролю: на автодорозі М-05 Київ-Одеса км 210+600 в Уманському районі, на автодорозі Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь км 103+150 та на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 40+170 (правий проїзд) на виїзді з Черкас в сторону Сміли.
Три габаритно-вагові пересувні лабораторії на базі автомобілів «Опель» Черкаська область отримала торік. Контроль за порушеннями вагових норм на дорогах проводять спеціалісти Управління Укртрансбезпеки у Черкаській області. Лише торік фахівці управління провели більше чотирьох тисяч перевірок та склали 396 актів, сума нарахованих стягнень сягає понад 90 тисяч євро.
На сьогоднішній день в області існує тенденція щодо перевищення великоваговими транспортними засобами нормативних вагових параметрів, що призводить до значної руйнації автомобільних доріг загального користування. Недобросовісні перевізники з року в рік відверто ігнорують норми навантажень, розбивають дороги, перетворюючи їх у суцільне бездоріжжя, наражаючи на небезпеку інших учасників дорожнього руху.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області нагадує, що перевезення подільних вантажів, у тому числі сільськогосподарської продукції транспортними засобами, вага яких з вантажем перевищує 40 тонн, заборонена українським законодавством. Рух транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, здійснюється тільки за спеціальним дозволом. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Тож просимо водіїв-перевізників та керівників підприємств пам’ятати про відповідальність за порушення законів України та обов’язки, які ви берете на себе, як керівники та учасники дорожнього руху.
Прес-служба САД у Черкаській області
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.