Через карантин Ганна Теплякова залишилася без роботи і звернулася до центру зайнятості за допомогою. Жінка розповідає: «Я працювала без офіційного працевлаштування. Під час карантину вимушена була залишити таку роботу. Я зрозуміла, що легальна праця надає соціальні гарантії. Тому звернулася за допомогою до центру зайнятості.»
Пані Ганна одразу після школи пішла працювати телеграфісткою, 4 роки присвятила роботі в "НПП "СЭМЗ", 6 років – на радіоприладному заводі, 24 роки – у медсанчастині. Жінка розповідає: «Я знала, що на початку весни до центру зайнятості почали масово звертатися люди, які повернулися з-за кордону і не дотримувалися самоізоляції. Я все своє життя працювала в Україні і звернулася не скільки за грошовою підтримкою, як за допомогою у пошуку роботи.»
Пані Ганна подавала пакет документів на реєстрацію до центру зайнятості через скриньку для кореспонденції. Жінка пригадує: «В черзі ми дотримувалися дистанції, були одягнені у медичні маски та рукавички. Працівники центру зайнятості консультували телефоном, допомагали заповнювати заяви. Потім на мобільний зателефонували. Дівчина представилася моєю персональною кар’єрною радницею і розповідала про наступні дії щодо пошуку роботи та соціальну допомогу».
Тетяна Чемирис – кар’єрна радниця пані Ганни: «Попри карантин, ця клієнтка прагла якомога швидше знайти роботу. Я, зі свого боку, їй допомагала, як могла: жінці залишилося два роки до настання пенсійного віку. До того ж, за словами пані Ганни, вона сама виховує доньку-студентку, якій допомагає фінансово. Ганна Григорівна активно цікавилася громадськими роботами. А через декілька тижнів після звернення працевлаштувалася прибиральницею.»
Ганна Теплякова каже, що їй подобається нова робота: «Я приходжу на годину раніше, щоб якомога чистіше все прибрати. Працівники у помаранчевих жилетах упізнають одне одного в місті, вітаються, підтримують добрими словами. Мене радує, коли мій труд цінують і не смітять.»
Тетяна Сумська – директорка Смілянського міськрайонного центру зайнятості: «Нагадуємо, до офіційного завершення карантину, відвідувати центр зайнятості не потрібно. Отримати консультацію кар’єрних радниць можна за телефоном 2-02-77, консультантів роботодавців – 4-11-89, профконсультантів – 4-25-26. Також ви можете написати нам у соціальній мережі фейсбук. Пакет документів на отримання допомоги можна відправити на електронну пошту 2302@ckocz.gov.ua або залишити у скриньці для кореспонденції.»
Пані Ганна одразу після школи пішла працювати телеграфісткою, 4 роки присвятила роботі в "НПП "СЭМЗ", 6 років – на радіоприладному заводі, 24 роки – у медсанчастині. Жінка розповідає: «Я знала, що на початку весни до центру зайнятості почали масово звертатися люди, які повернулися з-за кордону і не дотримувалися самоізоляції. Я все своє життя працювала в Україні і звернулася не скільки за грошовою підтримкою, як за допомогою у пошуку роботи.»
Пані Ганна подавала пакет документів на реєстрацію до центру зайнятості через скриньку для кореспонденції. Жінка пригадує: «В черзі ми дотримувалися дистанції, були одягнені у медичні маски та рукавички. Працівники центру зайнятості консультували телефоном, допомагали заповнювати заяви. Потім на мобільний зателефонували. Дівчина представилася моєю персональною кар’єрною радницею і розповідала про наступні дії щодо пошуку роботи та соціальну допомогу».
Тетяна Чемирис – кар’єрна радниця пані Ганни: «Попри карантин, ця клієнтка прагла якомога швидше знайти роботу. Я, зі свого боку, їй допомагала, як могла: жінці залишилося два роки до настання пенсійного віку. До того ж, за словами пані Ганни, вона сама виховує доньку-студентку, якій допомагає фінансово. Ганна Григорівна активно цікавилася громадськими роботами. А через декілька тижнів після звернення працевлаштувалася прибиральницею.»
Ганна Теплякова каже, що їй подобається нова робота: «Я приходжу на годину раніше, щоб якомога чистіше все прибрати. Працівники у помаранчевих жилетах упізнають одне одного в місті, вітаються, підтримують добрими словами. Мене радує, коли мій труд цінують і не смітять.»
Тетяна Сумська – директорка Смілянського міськрайонного центру зайнятості: «Нагадуємо, до офіційного завершення карантину, відвідувати центр зайнятості не потрібно. Отримати консультацію кар’єрних радниць можна за телефоном 2-02-77, консультантів роботодавців – 4-11-89, профконсультантів – 4-25-26. Також ви можете написати нам у соціальній мережі фейсбук. Пакет документів на отримання допомоги можна відправити на електронну пошту 2302@ckocz.gov.ua або залишити у скриньці для кореспонденції.»
Інформація СМРЦЗ
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.