Найчастіше, шахраї зловживають вашою довірою, телефонують та пропонують фінансові послуги, або просять назвати особисту інформацію щодо карткових рахунків.
Жертвою такої афери став 85 – річний черкащанин. Йому на мобільний телефон зателефонував невідомий, представившись представником служби безпеки одного з банків, зловживаючи довірою, дізнався реквізити банківських карток, після чого з банківських рахунків чоловіка зникли грошові кошти в сумі 48 000 грн. Те, що поповнив гаманець шахраїв, пенсіонер зрозумів після того, як з його рахунків зникли гроші.
За даним фактом розпочато кримінальне провадження за частиною 3 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Тривають оперативно-розшукові заходи по встановлення осіб, причетних до афери.
Поліцейські радять бути дуже обережними та не довіряти незнайомим людям, які звертаються до вас з фінансовими пропозиціями.
Завжди перевіряйте достовірність будь-яких запитів, які ви отримуєте, особливо якщо вони стосуються грошових операцій або особистих даних.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, негайно повідомте про це поліцію. Ми рекомендуємо вам також зв'язатися з вашим банком або кредитною організацією, щоб повідомити їх про будь-які підозрілі транзакції чи запити на ваші фінансові дані.
Щоб розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам'ятати:
- співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;
- якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;
- дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.
Сектор комунікації поліції Черкаської області
Популярні теми
Публікації
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.