Підвищення фінансової грамотності громадян – важлива та актуальна тема. Як зазначають у Смілянському центрі з надання БВПД, багатьох проблем, з якими клієнти звертаються до системи безкоштовної правової допомоги можна було б уникнути, якби люди знали свої права як споживачів фінансових послуг.
Тому, 17 лютого головний спеціаліст відділу правопросвітництва та надання правової допомоги Олена Сокол провела вуличне інформування для жителів Сміли.
Сміляни отримали відповіді на такі важливі та поширені питання: які є пастки під час оформлення споживчого кредиту в банку; чи має банк право без попередження клієнтів змінювати тарифи на свої послуги; чи може банк арештувати пенсійний рахунок; чи є порушенням видача кредитної картки разом із зарплатною, а також дізналися, куди звертатися, якщо клієнт вважає, що фінансова установа порушує його права.
Популярні теми
Публікації
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.