Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси, які на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання послуг громадянам та роботодавцям.
У 2018 році державною службою зайнятості введено в експлуатацію новий веб-сайт «Єдине соціальне середовище».
Однією з переваг нового сайту є електронні кабінети для клієнтів служби зайнятості, доступність до яких не лише з комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а й з мобільного телефону на базі програмного забезпечення Android та Apple.
«Електронний кабінет роботодавця» – це сервіс з використанням сучасних інформаційно-консультаційних технологій зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу на відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії з роботодавцями зі службою зайнятості.
У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. В «Електронному кабінеті роботодавця» передбачена можливість подання звітів за формою «3-ПН» «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», у тому числі і уточнювальних, в онлайн-режимі до державної служби зайнятості та подальшим завантаженням фахівцем центру зайнятості в базу вакансій ЄІАС тощо.
Тому пропонуємо скористатися даною можливістю використання електронних кабінетів та оцінити їх переваги в роботі.
За детальною інформацією щодо послідовності реєстрації та авторизації на веб-сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua звертатися до фахівців відділу взаємодії з роботодавцями Смілянського МРЦЗ.
За інформацією Смілянського міськрайонного центру зайнятості
У 2018 році державною службою зайнятості введено в експлуатацію новий веб-сайт «Єдине соціальне середовище».
Однією з переваг нового сайту є електронні кабінети для клієнтів служби зайнятості, доступність до яких не лише з комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а й з мобільного телефону на базі програмного забезпечення Android та Apple.
«Електронний кабінет роботодавця» – це сервіс з використанням сучасних інформаційно-консультаційних технологій зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу на відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії з роботодавцями зі службою зайнятості.
У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. В «Електронному кабінеті роботодавця» передбачена можливість подання звітів за формою «3-ПН» «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», у тому числі і уточнювальних, в онлайн-режимі до державної служби зайнятості та подальшим завантаженням фахівцем центру зайнятості в базу вакансій ЄІАС тощо.
Тому пропонуємо скористатися даною можливістю використання електронних кабінетів та оцінити їх переваги в роботі.
За детальною інформацією щодо послідовності реєстрації та авторизації на веб-сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua звертатися до фахівців відділу взаємодії з роботодавцями Смілянського МРЦЗ.
За інформацією Смілянського міськрайонного центру зайнятості
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.