З 1 січня у службі зайнятості пошукачам роботи допомагатиме кар’єрний радник. Започаткували таку посаду єдиного куртатора для допомоги безробітним відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України № 792 «Про затвердження Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу».
Функціональні обов’язки кар’єрних радників полягають у:
– наданні допомоги громадянам усвідомити свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема здібності, навички та складання індивідуального плану надання послуг або плану працевлаштування;
– навчанні громадян самостійно здійснювати пошук роботи, готуватися до співбесіди, підготувати резюме;
– підтримці клієнтів у прийнятті рішень, пов‘язаних з кар’єрою (наприклад, консультування з розроблення довгострокового плану професійного зростання), мотивації задля досягнення визначених цілей, навчанні клієнтів долати психологічні перешкоди та спонуканні їх проявляти активну та відповідальну позицію;
– наданні клієнтам інформації про умови проходження формального чи неформального професійного навчання, про переваги самостійного навчання та перелік суб‘єктів освітньої діяльності. Але не завжди сприяння у працевлаштуванні з боку кар‘єрних радників може супроводжуватись організацією формального навчання, оскільки більшість клієнтів служби зайнятості вже мають професійну чи вищу освіту, тому кар‘єрні радники повинні об‘єктивно оцінити необхідність тривалого навчання. У таких випадках іноді буває достатньо посприяти у розвитку “м’яких” компетентностей особи – комунікабельності, ініціативності, персональної відповідальності. Також саме кар’єрний радник може порадити клієнтові скористатися сучасними освітніми пропозиціями. Але направлення особи на здобуття нової формальної освіти має стати винятком, а не постійним правилом, оскільки завданням кар‘єрного радника є не навчання, а працевлаштування громадянина;
– веденні ефективного моніторингу надання послуг для “професійних” безробітних (клієнтів, які тільки користуються можливостями статусу безробітного, і незацікавлені у працевлаштуванні).
Кар‘єрні радники насамперед покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта. При наданні послуг кар‘єрний радник повинен бути ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому ключовим показником ефективності їх роботи є швидкість та якість працевлаштування особи.
Запровадження інституту кар’єрного радника стало можливим завдяки співпраці Державної служби зайнятості (Центрального апарату) з Проектом Міжнародної організації праці «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні».
З 9 січня поточного року Державна служба зайнятості України (ЦА) розпочала цикл тренінгів. Перший тренінг було проведено для фахівців базових центрів зайнятості та філій Київського обласного центру зайнятості, які будуть виконувати функції реєстраторів.
На Черкащині на базі обласного центру зайнятості такий тренінг відбувся 13 лютого за участю фахівців філій та базових центрів зайнятості області.
Окрім старту інституту кар’єрних радників, Державна служба зайнятості (ЦА) започаткувала програму навчання та адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби. Кожен фахівець зможе не лише оволодіти навичками, необхідними для виконання функцій реєстратора та кар’єрного радника, а й впливати на розвиток власної компетентності, формуючи план професійного розвитку.
За інформацією обласної служби зайнятості
Функціональні обов’язки кар’єрних радників полягають у:
– наданні допомоги громадянам усвідомити свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема здібності, навички та складання індивідуального плану надання послуг або плану працевлаштування;
– навчанні громадян самостійно здійснювати пошук роботи, готуватися до співбесіди, підготувати резюме;
– підтримці клієнтів у прийнятті рішень, пов‘язаних з кар’єрою (наприклад, консультування з розроблення довгострокового плану професійного зростання), мотивації задля досягнення визначених цілей, навчанні клієнтів долати психологічні перешкоди та спонуканні їх проявляти активну та відповідальну позицію;
– наданні клієнтам інформації про умови проходження формального чи неформального професійного навчання, про переваги самостійного навчання та перелік суб‘єктів освітньої діяльності. Але не завжди сприяння у працевлаштуванні з боку кар‘єрних радників може супроводжуватись організацією формального навчання, оскільки більшість клієнтів служби зайнятості вже мають професійну чи вищу освіту, тому кар‘єрні радники повинні об‘єктивно оцінити необхідність тривалого навчання. У таких випадках іноді буває достатньо посприяти у розвитку “м’яких” компетентностей особи – комунікабельності, ініціативності, персональної відповідальності. Також саме кар’єрний радник може порадити клієнтові скористатися сучасними освітніми пропозиціями. Але направлення особи на здобуття нової формальної освіти має стати винятком, а не постійним правилом, оскільки завданням кар‘єрного радника є не навчання, а працевлаштування громадянина;
– веденні ефективного моніторингу надання послуг для “професійних” безробітних (клієнтів, які тільки користуються можливостями статусу безробітного, і незацікавлені у працевлаштуванні).
Кар‘єрні радники насамперед покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта. При наданні послуг кар‘єрний радник повинен бути ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому ключовим показником ефективності їх роботи є швидкість та якість працевлаштування особи.
Запровадження інституту кар’єрного радника стало можливим завдяки співпраці Державної служби зайнятості (Центрального апарату) з Проектом Міжнародної організації праці «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні».
З 9 січня поточного року Державна служба зайнятості України (ЦА) розпочала цикл тренінгів. Перший тренінг було проведено для фахівців базових центрів зайнятості та філій Київського обласного центру зайнятості, які будуть виконувати функції реєстраторів.
На Черкащині на базі обласного центру зайнятості такий тренінг відбувся 13 лютого за участю фахівців філій та базових центрів зайнятості області.
Окрім старту інституту кар’єрних радників, Державна служба зайнятості (ЦА) започаткувала програму навчання та адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби. Кожен фахівець зможе не лише оволодіти навичками, необхідними для виконання функцій реєстратора та кар’єрного радника, а й впливати на розвиток власної компетентності, формуючи план професійного розвитку.
За інформацією обласної служби зайнятості
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.