27.09.18 відбулося планове засідання Громадської ради в малому залі виконкому.
Про роботу засідання розповідає голова Ради Лариса Ратійова.
Нагадаємо порядок денний:
1) Звіт про надходження та використання бюджетних коштів помісячно з початку 2018 року та які є проблеми з забезпечення запланованих надходжень та видатків на сьогодні. До звіту запрошується начальник фінансового управління.
2) Розвиток міста Сміла через його інвестиційну привабливість. Звіт про зроблену роботу з початку 2018 року. До звіту запрошується начальник управління економічного розвитку та директор КП "МІФК" Були присутні на Громадській раді від влади майже всі запрошенні, а саме:
- Начальник фінансового управління – Галина Сватко
- Начальник управління економічного розвитку – Олександр Плакса
- Директор КП «Мініціпальна інвестиційно –фондова компанія – Валентина Далібожак
На засідання Громадської ради також був запрошений міський голова Олексій Цибко, але він хоча і сказав, що з поважної причини не може бути присутній, але всім зрозуміло що це просто привід, щоб не давати ніякої інформації по розвитку міста, тому що як з’ясувалося зі звітів його підлеглих цього розвитку навіть не намічається, про що він , як міський голова знає 100%. Але про це докладніше далі.
Висновки по питаннях заданих представникам влади:
1. ПО БЮДЖЕТУ.
Хоча начальник управляння фінансів відчиталась , що згідно бюджету затвердженого з початку року майже повне виконання по надходженню коштів. Отримано станом на 25.09.2018 року до місцевого бюджету при плані – 161млн.837,5 тис.грн надійшло надходжень 157 млн. 104,3 тис.грн , тобто 97, 1% із запланованих надходжень надійшли. І на перше жовтня очікується повне виконання плану надходжень.
В чому ж тоді проблеми з бюджетом?
Перша проблема, що з державного бюджету іде затримка по надходженню субвенції освітньої на з/п вчителям та медичної на з/п медикам в розмірі 14 млн 755,9 тис.грн. Зв’язано це з тим, що з січня місяця наприклад освітянам почали нараховувати з/п на 10 % більше згідно постанови КМУ, але допоки від Міністерства освіти дані кошти не надійшли. Також не надійшли кошти з державного бюджету на з/п медикам від Міністерства охорони здоров’я. Що ж за проблеми з місцевим бюджетом?
Друга проблема, це проблема місцевого бюджету, а саме: З початку року були знятті для ремонту доріг з теплопостачання 8,5 млн.грн, з зарплати апарату управління 2 млн.грн (1 млн.271 тис. грн . потрібно повертати на з/п) Та при покупці для КП «Комунальник» мусоровозу та мусорних баків кошти на незаплановану з початку року покупку були знятті з з/п КП «Комунальник» і потрібно повернути на заробітну плату 1млн. 800 тис. грн. В сумі по місцевому бюджету не вистачає на сьогодні 11 млн. 500 тис.грн. Заходів по збільшенню надходжень коштів та по економії коштів так, щоб забезпечити покриття всіх 11 млн.грн не озвучили. Ще якось може 4 млн.грн нашкребуть, а от де будуть брати ще 7 млн.грн НЕ ЗНАЮТЬ. Так що у них (влади) з бюджетом все "нормально"!!!!
2. ПО ІНВЕСТИЦІЙНІЙ ПРИВАБЛИВОСТІ МІСТА.
Взяла звіт попереднього директора КП «МІФК» Олега Черненка, в якому він перед не продовженням йому контракту в.о. міського голови Синьогубом на 2018 рік , написав що КП «МІФК» встигло напрацювати і особливо за останні пів року перед його звільненням, коли було створено інвестиційний відділ (працювало 3 людини- 3 міс, а потім 2 людини) в цьому підприємстві з його пропозиції та внесені в статут підприємства доповнення про інвестиційні види та напрямки діяльності (до цього ні один керівник, що очолював це підприємство про це навіть не думав. Чим займалися 10 років, не зрозуміло) , щоб дійсно це КП нарешті почало приводити інвесторів в місто. Взяла звіт для того, щоб як і обіцяла всім , хто спостерігає за новинами місцевими донести інформацію,що ж таки робе це КП? А також тому, що в.о. міського голови Синьогуб після свого входження в повноваження вирішив показати кращі результати роботи даного КП та замінити працюючих на цьому КП людей, на лояльних до нього та на професіоналів на його думку ( а це депутат обласної ради Валентина Далібожак – стала директором КП «МІФК» з січня 2018 року, залишився працювати Антон Кривко – депутат міської ради та голова бюджетної комісії до недавнього часу – в якості начальника інвестиційного відділлу, та Констянтин Рубановський – член діючого виконкому в якості аналітика з інвестицій). Тому дуже було цікаво перевірити, що ж команда Синьогуба успіла напрацювати по інвестиціям за 9 місяців 2018 року, що вже минули. А для цього потрібно було перевірити чи доведені до кінця ті направлення, що були розпочаті Олегом Черненко і чи напрацьовані нові.
ОТЖЕ напрацювання Олега Черненко чи завершенні, чи ні, новою командою Синьогуба- Цибко за 9 місяців роботи? :
1. Пропозиція по модернізації системи теплопостачання міста через:
1.1. З весни 2018 року передати частину котелен міста на обслуговування ТОВ «Смілаенергопромтранс» (колишній ТЕЦ СЕМРЗ) в зв’язку з тим, що вони мають тільки 35 % навантаження і просто викидують вироблене цим підприємством тепло в повітря. При завантаженні на 100 % це не тільки дасть можливість якісно опалювати ті райони які мерзли минулої зими ( бувші абоненти Енергоінвесту, а тепер КП «Смілакомунтеплоенерго), а й понизить тариф на теплопостачання – НЕ ВИКОНАННО. Тільки в вересні 2018 року, коли вже скоро потрібно починати топити в.о. нач. управління ЖКХ надумав запропонувати це даному підприємству, але воно вже відмовилось, тому що не вспіє вже вирити та прокласти труби до котелен які могли б опалювати, якби ім це запропонували весною.
1.2. Всі інші об’єкти теплопостачання перевести на автономне та індівідуальне опалення. В першу чергу на твердопаливні (БМК – блочно-модульні котельні). Так наприклад на 40, 45, 49 районах були вже вибрані майданчики для встановлення БМК. Був найдений інвестор, що був готовий з весни встановити БМК для міської лікарні, вклавши в це 6 млн.грн інвестиційних коштів. – НЕ ВИКОНАННО.
2. На стадії завершення був ПДСЕР (план-дій сталого енергетичного розвитку) згідно Угоди мерів підписаної керівництвом міста за ініціативи КП «МІФК». План розробляла ГО «Еколтава». КП «МІФК» були зібрані для неї дані по місту більше ніж за 5 років. Робила ГО «Еколтава» цей план для міста безкоштовно, так як КП «МІФК» написав грант та виграв його на безкоштовне написання такого плану для міста ( вартість такого плану складала на той час від 120 до 150 тис.грн). Цей план надав би можливість після затвердження його на сесії отримувати значні кошти з програм Європейского Союзу, згідно угоди мерів – НЕ ВИКОНАННО. Ця можливість безкоштовного написання даного плану (ПДСЕР) втрачена, тому що Констянтин Синьогуб привів в місто не зрозумілу компанію, а Олексій Цибко повернувшись в мерське крісло підписав з нею договір, для енергоаудиту міста, яка взявши за перший етап своєї роботи 200 тис.грн просто «передрала» дані які вже були у комунального теплопостачального підприємства, а не отримавши інші 200 тис.грн так і не зробила енергоаудит міста.
3. Модернізація системи водопостачання та водовідведення - КП ”МІФК” спільно з Водоканалом було розробило технологічну схему, а під неї і ТЕО модернізації. Об’єм інвестицій складав близько 80 млн. грн., очікувалося зменшення собівартості мінімум на 25% . Термін повернення кредиту (без збільшення тарифу) - 5 років. Був розпочатий пошук кредитних варіантів для втілення даної модернізації – НЕ ВИКОНАННО.
4. Будівництво сміттєпереробного заводу – була відпрацьована модель майбутнього заводу: міжрайонного рівня (Кам`янський, Городищенський, Шполянський, Смілянський райони та м.Сміла, можливо с.Білозіря). Під такий завод пройшовши всі труднощі в отримані рішень 4 сесій, таки була відведена земельна ділянка 5,0 га. Планувався об’єм інвестицій 20-60 млн. євро (залежить від технологічної глибини переробки відсортованих матеріалів), створення біля 300 нових робочих місць, зростання надходжень в міський бюджет на 20 млн. грн. на рік. Був розпочатий активний пошук інвестора без фінансової пайової участі міста. – НЕ ВИКОНАННО за 9 місяців при всіх готових документах по землі, що є дуже цікавим для інвестора. Якісь дві пропозиції подано меру на розгляд нещодавно, але рішення немає.
5. Будівництво міні-ГЕС – було знайдено інвестора, який вложив в оформлення документації по ГЕС майже 80 000 тис грн та збирався інвестувати в будівництво ГЕС 20 млн. грн., створити 10 робочих місць, сплачувати щорічно в міську казну мінімум 800 000 грн – НЕ ВИКОНАННО , інвестора втратили.
6. Концепція “Програми розвитку туризму в м.Сміла” - досліджено та підготовлено до включення в туристичні маршрути близько 40 привабливих туристичних об’єктів (зрозуміло - місто і район). Розглянуто та відібрано як реальний оптимальний варіант створення туристичного комплексу на базі колишнього ліцею по вул. Соборній. В цьому проекті було передбачено також перенесення в це приміщення міського музею, який на сьогодні через брак вільних площ не може показати половину своїх експонатів. Рішення потрібно було приймати негайно, тому що будівля стоїть пуста і поступово буде розвалюватися, а вона є історичною та архітектурною пам’яткою. Даний проект повинен був бути комерційним, тобто інвестиційним – НЕ ВИКОНАННО . Збираються замість комерційно-інвестиційного проекту зробити там БДЮТ (будинок дитячої та юнацької творчості), який замість того, щоб приносити кошти в бюджет міста, буде продовжувати смоктати кошти з бюджету (наприклад тільки на опалення треба було витрачати в минулі роки близько 300 тис.грн, а що вже казати про ремонт самої будівлі)
7. Очищення міського водоймища- було ініційовано виконання проектних робіт, укладено відповідний договір державним проектним підприємством. Спочатку це був перший етап - лівий берег, вартість близько 200000 грн. (без вартості експертизи). Завдяки допомозі депутата Верховної Ради Рудика С.Я. містом в грудні 2017 р. отримано кошти для проектування очищення і правого берега водойми, в т. ч. і кошти для експертизи. –ЧАСТКОВО ВИКОНАННО. Перший етап проекту (лівого берега) в стані експертизи, другий етап проекту замовлено та проектна організація почала розробляти проект очищення (правого берега)
8. Сонячна електростанція – була підготовлена інвестиційна пропозиція для будівництва такої електростанції потужністю 15 МВТ. Проведено підбір необхідного майданчика для цього площею 30 га в районі колишньої овочевої бази. Проведено зустріч на майданчику із можливим виконавцем проектних та монтажних робіт. Був знайдений інвестор та його контакти передані новому керівнику КП «МІФК». Плановий об’єм інвестицій очікувався 8 млн. євро, очікуване збільшення надходження в міський бюджет - близько 8 млн .грн./рік. – ЧАСТКОВО ВИКОНАННО – продовжена робота з інвестором.
9. Пайова участь в будівництві житла – йшло завершення будівництва двох 24-кв. житлових будинків по вул. Мічуріна. Відповідно до інвестиційної угоди, МІФК повинно було отримати дві однокімнатні квартири, вартість кожної близько 500 000 грн. – ВИКОНАННО – оформлено в комунальну власність ці дві квартири. Підводимо підсумок з переданих новому директору основних 10 напрацювань на сьогодні: частково виконане 2, виконано- 1, не виконанно – 7.
З нових напрацювань по інвесторам, це дві пропозиції по інвесторам на мусоропереробний завод, про що писала вище. Тому судіть самі справилась команда Синьогуба – Цибка з роботою по інвестиційній привабливості та розвитку міста? На мою думку НІ.
Всім хто скаже , що в цьому всьому винен тільки Цибко ( 100% він винен само собою). Але хто таємно від всіх депутатів повернув Цибка в мерське крісло? Правильно , в.о. міського голови Синьогуб Констянтин. Так що амбіції мати це добре, але потрібно ще відповідати в розвитку своїм амбіціям.
При всьому цьому дивує відношення до даної ситуації директора КП «МІФК» Валентини Далібожак (нагадаю, депутата обласної ради), замість того, щоб нападати на мене при ставленні їй конкретних питань по роботі її підприємства, краще б витратила ці сили на те, щоб доказати Синьогубу- Цибку , що безкоштовний ПДСЕР таки треба було доробити, а не витрачати 200 тис грн на так і не зроблений енергоаудит міста , та тепер взагалі не мати можливості надходження коштів з Європейского Союзу по Угоді мерів. Та витратити сили на виконання інших пунктів, що були до неї напрацьовані, але так і не виконанні. Мер не виконав своє, а вона своє. А бюджетні кошти на оплату заробітної плати її робітникам витрачаються.
Ми пам’ятаємо обіцяних Цибком 7000 тис робочих місць під час виборів. І Смілі нема іншого виходу, як їх негайно створювати. Якщо виконавці не здатні втілити такий план в життя, то це не говорить що план поганий. Смілі вкрай потрібен інвестиційний розвиток та інвестиційна привабливість, але сьогодні діюча влада навіть з нагальними проблемами не справляється. То може потрібно визнати таки, що ти неспроможний і з гідністю піти? А не вбивати місто через амбіції.
Голова Громадської ради – Лариса Ратійова.
Про роботу засідання розповідає голова Ради Лариса Ратійова.
Нагадаємо порядок денний:
1) Звіт про надходження та використання бюджетних коштів помісячно з початку 2018 року та які є проблеми з забезпечення запланованих надходжень та видатків на сьогодні. До звіту запрошується начальник фінансового управління.
2) Розвиток міста Сміла через його інвестиційну привабливість. Звіт про зроблену роботу з початку 2018 року. До звіту запрошується начальник управління економічного розвитку та директор КП "МІФК" Були присутні на Громадській раді від влади майже всі запрошенні, а саме:
- Начальник фінансового управління – Галина Сватко
- Начальник управління економічного розвитку – Олександр Плакса
- Директор КП «Мініціпальна інвестиційно –фондова компанія – Валентина Далібожак
На засідання Громадської ради також був запрошений міський голова Олексій Цибко, але він хоча і сказав, що з поважної причини не може бути присутній, але всім зрозуміло що це просто привід, щоб не давати ніякої інформації по розвитку міста, тому що як з’ясувалося зі звітів його підлеглих цього розвитку навіть не намічається, про що він , як міський голова знає 100%. Але про це докладніше далі.
Висновки по питаннях заданих представникам влади:
1. ПО БЮДЖЕТУ.
Хоча начальник управляння фінансів відчиталась , що згідно бюджету затвердженого з початку року майже повне виконання по надходженню коштів. Отримано станом на 25.09.2018 року до місцевого бюджету при плані – 161млн.837,5 тис.грн надійшло надходжень 157 млн. 104,3 тис.грн , тобто 97, 1% із запланованих надходжень надійшли. І на перше жовтня очікується повне виконання плану надходжень.
В чому ж тоді проблеми з бюджетом?
Перша проблема, що з державного бюджету іде затримка по надходженню субвенції освітньої на з/п вчителям та медичної на з/п медикам в розмірі 14 млн 755,9 тис.грн. Зв’язано це з тим, що з січня місяця наприклад освітянам почали нараховувати з/п на 10 % більше згідно постанови КМУ, але допоки від Міністерства освіти дані кошти не надійшли. Також не надійшли кошти з державного бюджету на з/п медикам від Міністерства охорони здоров’я. Що ж за проблеми з місцевим бюджетом?
Друга проблема, це проблема місцевого бюджету, а саме: З початку року були знятті для ремонту доріг з теплопостачання 8,5 млн.грн, з зарплати апарату управління 2 млн.грн (1 млн.271 тис. грн . потрібно повертати на з/п) Та при покупці для КП «Комунальник» мусоровозу та мусорних баків кошти на незаплановану з початку року покупку були знятті з з/п КП «Комунальник» і потрібно повернути на заробітну плату 1млн. 800 тис. грн. В сумі по місцевому бюджету не вистачає на сьогодні 11 млн. 500 тис.грн. Заходів по збільшенню надходжень коштів та по економії коштів так, щоб забезпечити покриття всіх 11 млн.грн не озвучили. Ще якось може 4 млн.грн нашкребуть, а от де будуть брати ще 7 млн.грн НЕ ЗНАЮТЬ. Так що у них (влади) з бюджетом все "нормально"!!!!
2. ПО ІНВЕСТИЦІЙНІЙ ПРИВАБЛИВОСТІ МІСТА.
Взяла звіт попереднього директора КП «МІФК» Олега Черненка, в якому він перед не продовженням йому контракту в.о. міського голови Синьогубом на 2018 рік , написав що КП «МІФК» встигло напрацювати і особливо за останні пів року перед його звільненням, коли було створено інвестиційний відділ (працювало 3 людини- 3 міс, а потім 2 людини) в цьому підприємстві з його пропозиції та внесені в статут підприємства доповнення про інвестиційні види та напрямки діяльності (до цього ні один керівник, що очолював це підприємство про це навіть не думав. Чим займалися 10 років, не зрозуміло) , щоб дійсно це КП нарешті почало приводити інвесторів в місто. Взяла звіт для того, щоб як і обіцяла всім , хто спостерігає за новинами місцевими донести інформацію,що ж таки робе це КП? А також тому, що в.о. міського голови Синьогуб після свого входження в повноваження вирішив показати кращі результати роботи даного КП та замінити працюючих на цьому КП людей, на лояльних до нього та на професіоналів на його думку ( а це депутат обласної ради Валентина Далібожак – стала директором КП «МІФК» з січня 2018 року, залишився працювати Антон Кривко – депутат міської ради та голова бюджетної комісії до недавнього часу – в якості начальника інвестиційного відділлу, та Констянтин Рубановський – член діючого виконкому в якості аналітика з інвестицій). Тому дуже було цікаво перевірити, що ж команда Синьогуба успіла напрацювати по інвестиціям за 9 місяців 2018 року, що вже минули. А для цього потрібно було перевірити чи доведені до кінця ті направлення, що були розпочаті Олегом Черненко і чи напрацьовані нові.
ОТЖЕ напрацювання Олега Черненко чи завершенні, чи ні, новою командою Синьогуба- Цибко за 9 місяців роботи? :
1. Пропозиція по модернізації системи теплопостачання міста через:
1.1. З весни 2018 року передати частину котелен міста на обслуговування ТОВ «Смілаенергопромтранс» (колишній ТЕЦ СЕМРЗ) в зв’язку з тим, що вони мають тільки 35 % навантаження і просто викидують вироблене цим підприємством тепло в повітря. При завантаженні на 100 % це не тільки дасть можливість якісно опалювати ті райони які мерзли минулої зими ( бувші абоненти Енергоінвесту, а тепер КП «Смілакомунтеплоенерго), а й понизить тариф на теплопостачання – НЕ ВИКОНАННО. Тільки в вересні 2018 року, коли вже скоро потрібно починати топити в.о. нач. управління ЖКХ надумав запропонувати це даному підприємству, але воно вже відмовилось, тому що не вспіє вже вирити та прокласти труби до котелен які могли б опалювати, якби ім це запропонували весною.
1.2. Всі інші об’єкти теплопостачання перевести на автономне та індівідуальне опалення. В першу чергу на твердопаливні (БМК – блочно-модульні котельні). Так наприклад на 40, 45, 49 районах були вже вибрані майданчики для встановлення БМК. Був найдений інвестор, що був готовий з весни встановити БМК для міської лікарні, вклавши в це 6 млн.грн інвестиційних коштів. – НЕ ВИКОНАННО.
2. На стадії завершення був ПДСЕР (план-дій сталого енергетичного розвитку) згідно Угоди мерів підписаної керівництвом міста за ініціативи КП «МІФК». План розробляла ГО «Еколтава». КП «МІФК» були зібрані для неї дані по місту більше ніж за 5 років. Робила ГО «Еколтава» цей план для міста безкоштовно, так як КП «МІФК» написав грант та виграв його на безкоштовне написання такого плану для міста ( вартість такого плану складала на той час від 120 до 150 тис.грн). Цей план надав би можливість після затвердження його на сесії отримувати значні кошти з програм Європейского Союзу, згідно угоди мерів – НЕ ВИКОНАННО. Ця можливість безкоштовного написання даного плану (ПДСЕР) втрачена, тому що Констянтин Синьогуб привів в місто не зрозумілу компанію, а Олексій Цибко повернувшись в мерське крісло підписав з нею договір, для енергоаудиту міста, яка взявши за перший етап своєї роботи 200 тис.грн просто «передрала» дані які вже були у комунального теплопостачального підприємства, а не отримавши інші 200 тис.грн так і не зробила енергоаудит міста.
3. Модернізація системи водопостачання та водовідведення - КП ”МІФК” спільно з Водоканалом було розробило технологічну схему, а під неї і ТЕО модернізації. Об’єм інвестицій складав близько 80 млн. грн., очікувалося зменшення собівартості мінімум на 25% . Термін повернення кредиту (без збільшення тарифу) - 5 років. Був розпочатий пошук кредитних варіантів для втілення даної модернізації – НЕ ВИКОНАННО.
4. Будівництво сміттєпереробного заводу – була відпрацьована модель майбутнього заводу: міжрайонного рівня (Кам`янський, Городищенський, Шполянський, Смілянський райони та м.Сміла, можливо с.Білозіря). Під такий завод пройшовши всі труднощі в отримані рішень 4 сесій, таки була відведена земельна ділянка 5,0 га. Планувався об’єм інвестицій 20-60 млн. євро (залежить від технологічної глибини переробки відсортованих матеріалів), створення біля 300 нових робочих місць, зростання надходжень в міський бюджет на 20 млн. грн. на рік. Був розпочатий активний пошук інвестора без фінансової пайової участі міста. – НЕ ВИКОНАННО за 9 місяців при всіх готових документах по землі, що є дуже цікавим для інвестора. Якісь дві пропозиції подано меру на розгляд нещодавно, але рішення немає.
5. Будівництво міні-ГЕС – було знайдено інвестора, який вложив в оформлення документації по ГЕС майже 80 000 тис грн та збирався інвестувати в будівництво ГЕС 20 млн. грн., створити 10 робочих місць, сплачувати щорічно в міську казну мінімум 800 000 грн – НЕ ВИКОНАННО , інвестора втратили.
6. Концепція “Програми розвитку туризму в м.Сміла” - досліджено та підготовлено до включення в туристичні маршрути близько 40 привабливих туристичних об’єктів (зрозуміло - місто і район). Розглянуто та відібрано як реальний оптимальний варіант створення туристичного комплексу на базі колишнього ліцею по вул. Соборній. В цьому проекті було передбачено також перенесення в це приміщення міського музею, який на сьогодні через брак вільних площ не може показати половину своїх експонатів. Рішення потрібно було приймати негайно, тому що будівля стоїть пуста і поступово буде розвалюватися, а вона є історичною та архітектурною пам’яткою. Даний проект повинен був бути комерційним, тобто інвестиційним – НЕ ВИКОНАННО . Збираються замість комерційно-інвестиційного проекту зробити там БДЮТ (будинок дитячої та юнацької творчості), який замість того, щоб приносити кошти в бюджет міста, буде продовжувати смоктати кошти з бюджету (наприклад тільки на опалення треба було витрачати в минулі роки близько 300 тис.грн, а що вже казати про ремонт самої будівлі)
7. Очищення міського водоймища- було ініційовано виконання проектних робіт, укладено відповідний договір державним проектним підприємством. Спочатку це був перший етап - лівий берег, вартість близько 200000 грн. (без вартості експертизи). Завдяки допомозі депутата Верховної Ради Рудика С.Я. містом в грудні 2017 р. отримано кошти для проектування очищення і правого берега водойми, в т. ч. і кошти для експертизи. –ЧАСТКОВО ВИКОНАННО. Перший етап проекту (лівого берега) в стані експертизи, другий етап проекту замовлено та проектна організація почала розробляти проект очищення (правого берега)
8. Сонячна електростанція – була підготовлена інвестиційна пропозиція для будівництва такої електростанції потужністю 15 МВТ. Проведено підбір необхідного майданчика для цього площею 30 га в районі колишньої овочевої бази. Проведено зустріч на майданчику із можливим виконавцем проектних та монтажних робіт. Був знайдений інвестор та його контакти передані новому керівнику КП «МІФК». Плановий об’єм інвестицій очікувався 8 млн. євро, очікуване збільшення надходження в міський бюджет - близько 8 млн .грн./рік. – ЧАСТКОВО ВИКОНАННО – продовжена робота з інвестором.
9. Пайова участь в будівництві житла – йшло завершення будівництва двох 24-кв. житлових будинків по вул. Мічуріна. Відповідно до інвестиційної угоди, МІФК повинно було отримати дві однокімнатні квартири, вартість кожної близько 500 000 грн. – ВИКОНАННО – оформлено в комунальну власність ці дві квартири. Підводимо підсумок з переданих новому директору основних 10 напрацювань на сьогодні: частково виконане 2, виконано- 1, не виконанно – 7.
З нових напрацювань по інвесторам, це дві пропозиції по інвесторам на мусоропереробний завод, про що писала вище. Тому судіть самі справилась команда Синьогуба – Цибка з роботою по інвестиційній привабливості та розвитку міста? На мою думку НІ.
Всім хто скаже , що в цьому всьому винен тільки Цибко ( 100% він винен само собою). Але хто таємно від всіх депутатів повернув Цибка в мерське крісло? Правильно , в.о. міського голови Синьогуб Констянтин. Так що амбіції мати це добре, але потрібно ще відповідати в розвитку своїм амбіціям.
При всьому цьому дивує відношення до даної ситуації директора КП «МІФК» Валентини Далібожак (нагадаю, депутата обласної ради), замість того, щоб нападати на мене при ставленні їй конкретних питань по роботі її підприємства, краще б витратила ці сили на те, щоб доказати Синьогубу- Цибку , що безкоштовний ПДСЕР таки треба було доробити, а не витрачати 200 тис грн на так і не зроблений енергоаудит міста , та тепер взагалі не мати можливості надходження коштів з Європейского Союзу по Угоді мерів. Та витратити сили на виконання інших пунктів, що були до неї напрацьовані, але так і не виконанні. Мер не виконав своє, а вона своє. А бюджетні кошти на оплату заробітної плати її робітникам витрачаються.
Ми пам’ятаємо обіцяних Цибком 7000 тис робочих місць під час виборів. І Смілі нема іншого виходу, як їх негайно створювати. Якщо виконавці не здатні втілити такий план в життя, то це не говорить що план поганий. Смілі вкрай потрібен інвестиційний розвиток та інвестиційна привабливість, але сьогодні діюча влада навіть з нагальними проблемами не справляється. То може потрібно визнати таки, що ти неспроможний і з гідністю піти? А не вбивати місто через амбіції.
Голова Громадської ради – Лариса Ратійова.
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.