«Призова Варта» – це YouTube-канал, який спеціалізується на викритті всіляких розіграшів, акцій, лотерей. Проект, якому ще немає двох років, уже встиг прославитися. Експерти серйозно взялися за розкриття правди про призи від відомих брендів і за маркетингові акції з каталогів.
Тепер настала черга провести лікнеп по безпечному використанню поштових сервісів. Люди все частіше і частіше діляться в мережі історіями, як їм не вдалося отримати товар, як їх обдурили на гроші, як вони заплатили за чужу річ тощо. Цих неприємностей легко уникнути, якщо трохи зазирнути за лаштунки роботи пошти. «Призова Варта» дала глядачам таку можливість – взяла інтерв'ю у директора з корпоративних комунікацій «Нової Пошти» Олени Плахової.
Чому вибір зупинився на «Новій Пошті»? Усе просто: саме ця компанія протягом 19 років обслуговує кожного українця, користується попитом і довірою, зручна для людей різних поколінь. Вирішальним аргументом на користь інтерв'ю з «Новою Поштою» стало те, що в мережі збільшилася кількість неприємних історій про афери при пересиланнях цим сервісом.
Що ж цікавого ми дізналися з інтерв'ю? Наприклад, багатьох хвилюють так звані аукціони загублених посилок. У соцмережах створюються сторінки, де нібито розпродаються непотрібні посилки з поштових відділень. Героїня інтерв'ю попереджає: жодна поштова служба не буде займатися подібним, це протизаконно.
«Ніколи не беріть участь у жодних аукціонах загублених посилок, це стовідсоткове шахрайство», – коментує Олена Плахова.
Щоб дізнатися відповіді на інші цікаві питання про поштові обмани, переходьте за посиланням і дивіться інтерв'ю «Призової Варти» з Оленою Плаховою. Директор з корпоративних комунікацій «Нової Пошти» покроково розповідає, як не потрапити на шахраїв при використанні послуг пошти. Ця інформація цінна для кожного з нас. Діліться відео з друзями в соціальних мережах, поширюйте правду і не дозвольте злочинцям вас обдурити.
Тепер настала черга провести лікнеп по безпечному використанню поштових сервісів. Люди все частіше і частіше діляться в мережі історіями, як їм не вдалося отримати товар, як їх обдурили на гроші, як вони заплатили за чужу річ тощо. Цих неприємностей легко уникнути, якщо трохи зазирнути за лаштунки роботи пошти. «Призова Варта» дала глядачам таку можливість – взяла інтерв'ю у директора з корпоративних комунікацій «Нової Пошти» Олени Плахової.
Чому вибір зупинився на «Новій Пошті»? Усе просто: саме ця компанія протягом 19 років обслуговує кожного українця, користується попитом і довірою, зручна для людей різних поколінь. Вирішальним аргументом на користь інтерв'ю з «Новою Поштою» стало те, що в мережі збільшилася кількість неприємних історій про афери при пересиланнях цим сервісом.
Що ж цікавого ми дізналися з інтерв'ю? Наприклад, багатьох хвилюють так звані аукціони загублених посилок. У соцмережах створюються сторінки, де нібито розпродаються непотрібні посилки з поштових відділень. Героїня інтерв'ю попереджає: жодна поштова служба не буде займатися подібним, це протизаконно.
«Ніколи не беріть участь у жодних аукціонах загублених посилок, це стовідсоткове шахрайство», – коментує Олена Плахова.
Щоб дізнатися відповіді на інші цікаві питання про поштові обмани, переходьте за посиланням і дивіться інтерв'ю «Призової Варти» з Оленою Плаховою. Директор з корпоративних комунікацій «Нової Пошти» покроково розповідає, як не потрапити на шахраїв при використанні послуг пошти. Ця інформація цінна для кожного з нас. Діліться відео з друзями в соціальних мережах, поширюйте правду і не дозвольте злочинцям вас обдурити.
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.