З початку 2017 року у регіональній філії «Одеська залізниця» допущено 77 нещасних випадків невиробничого характеру травмування громадян України проти 80 у минулому році, в тому числі 61 зі смертельним наслідком проти 54 у минулому році. Особливе занепокоєння викликає той факт, що серед травмованих і загиблих кожна десята особа – дитина віком до 16 років.
Найчастіше причиною нещасних випадків на залізниці стає необачність юних пішоходів та нехтування правилами елементарної безпеки. Підлітки нерідко прогулюються по коліях, аби продемонструвати відвагу та зробити ефектне фото на тлі рухомого складу, що наближається. Додаткову небезпеку створює користування гаджетами – музичними плеєрами та мобільними телефонами. Саме це заважає неповнолітнім звертати увагу на заборонну звукову чи світлову сигналізацію.
Практично усі травмування стаються через недотримання або порушення правил безпеки громадянами на залізничному транспорті, а саме: ходіння по коліях, перехід колії у невстановлених місцях (зокрема, під вагонами потїздів), посадки або висадки пасажирів під час руху поїзда, а також через грубе порушення Правил дорожнього руху, а деякі виходили на колію після гарного спілкування із «зеленим змієм»… Але сталеві магістралі не прощають такої зухвалості та безпечності.
Найчастіше причинами нещасть стають також поспіх та неуважність самих потерпілих. Мабуть не усі громадяни знають про те, що гальмівний шлях поїзда в середньому становить близько 800 метрів. Поїзд зі швидкістю 100 км/год за 1 секунду долає 30 метрів, а пішоходу, потрібно не менше 5 секунд, для того, щоб перейти через колію. Тому, адміністрація станції ім. Тараса Шевченка наголошує – краще запізнитися на 5 хвилин, аніж на усе життя.
Для збереження життя та здоров'я необхідно дотримуватися нескладних правил поведінки, а саме забороняється: ходити по залізничних коліях; переходити та перебігати через залізничні колії перед потягом, що наближається; переходити залізничні переїзди при закритому положенні шлагбаума або при червоному сигналі світлофора переїзної сигналізації; підніматися на опори та вагони, а також наближатися на відстань менше 2 метрів до ліній контактної мережі, де напруга становить 27 тисяч Вольт.
Перш ніж перейти залізничні колії, впевніться, що на них немає рухомого складу. Варто пам’ятати недбалим за власне життя людям: залізниця – не вбивця, але ніякі заходи не зможуть зберегти будь-кого від власної безвідповідальності.
Адміністрація станції ім. Тараса Шевченка звертається до усіх керівників підприємств, навчальних закладів проводити роз’яснювальну роботу серед підлеглих, студентів та школярів, так звані «Уроки безпеки на залізниці».
Найчастіше причиною нещасних випадків на залізниці стає необачність юних пішоходів та нехтування правилами елементарної безпеки. Підлітки нерідко прогулюються по коліях, аби продемонструвати відвагу та зробити ефектне фото на тлі рухомого складу, що наближається. Додаткову небезпеку створює користування гаджетами – музичними плеєрами та мобільними телефонами. Саме це заважає неповнолітнім звертати увагу на заборонну звукову чи світлову сигналізацію.
Практично усі травмування стаються через недотримання або порушення правил безпеки громадянами на залізничному транспорті, а саме: ходіння по коліях, перехід колії у невстановлених місцях (зокрема, під вагонами потїздів), посадки або висадки пасажирів під час руху поїзда, а також через грубе порушення Правил дорожнього руху, а деякі виходили на колію після гарного спілкування із «зеленим змієм»… Але сталеві магістралі не прощають такої зухвалості та безпечності.
Найчастіше причинами нещасть стають також поспіх та неуважність самих потерпілих. Мабуть не усі громадяни знають про те, що гальмівний шлях поїзда в середньому становить близько 800 метрів. Поїзд зі швидкістю 100 км/год за 1 секунду долає 30 метрів, а пішоходу, потрібно не менше 5 секунд, для того, щоб перейти через колію. Тому, адміністрація станції ім. Тараса Шевченка наголошує – краще запізнитися на 5 хвилин, аніж на усе життя.
Для збереження життя та здоров'я необхідно дотримуватися нескладних правил поведінки, а саме забороняється: ходити по залізничних коліях; переходити та перебігати через залізничні колії перед потягом, що наближається; переходити залізничні переїзди при закритому положенні шлагбаума або при червоному сигналі світлофора переїзної сигналізації; підніматися на опори та вагони, а також наближатися на відстань менше 2 метрів до ліній контактної мережі, де напруга становить 27 тисяч Вольт.
Перш ніж перейти залізничні колії, впевніться, що на них немає рухомого складу. Варто пам’ятати недбалим за власне життя людям: залізниця – не вбивця, але ніякі заходи не зможуть зберегти будь-кого від власної безвідповідальності.
Адміністрація станції ім. Тараса Шевченка звертається до усіх керівників підприємств, навчальних закладів проводити роз’яснювальну роботу серед підлеглих, студентів та школярів, так звані «Уроки безпеки на залізниці».
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.