Інноваційні технології швидко увійшли в усі галузі нашого життя. Ідея втілення інноваційних технологій в навчання передбачає досягнення мети високоякісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, спроможної забезпечити кожній людині умови для самостійного досягнення тієї чи іншої цілі, творчого самоутвердження у різних соціальних сферах.
Велика роль у підготовці учня до подальшого життя, його самореалізації відводиться саме вчителеві початкових класів. Звичайно, навчальна програма для початкової школи передбачає чітко сформовані завдання для вчителя. Проте, останнім часом у дітей знижується бажання вчитися. Як зацікавити їх у навчанні? Для того, щоб подолати інертність дітей, варто вносити в урок нові сучасні елементи.
Саме використання інноваційних форм роботи дає змогу вчителям залучати дітей до створення творчих робіт; пошукової роботи; оформлення результатів роботи у вигляді різних проектів за певними темами.
Працюючи за інноваційними технологіями, особливу увагу вчителі початкових класів школи №3-колегіуму приділяють інтерактивному навчанню. Використовують такі форми навчання, як «Мікрофон», «Ланцюжок», «Коло ідей», «Аукціон», «Мозковий штурм», «Ґронування», «Чистий аркуш», «Дерево знань», «Асоціативний кущ», «Навчаючи – вчуся», рольові ігри; групові дискусії; метод проектів та ін.. У своїй роботі педагоги зацікавлюють дітей різноманітними творчими завданнями, казковими сюжетами, музично-дидактичними та театралізованими іграми.
Досвід роботи педагогів молодших класів дає розуміння того, що клас на уроці, а тим більше поза уроком, не є однорідною безликою масою з єдиною думкою, однаковим світосприйняттям. Клас – це тимчасовий колектив особистостей, неповторних індивідуальностей. А завдання вчителя - допомогти кожній дитині розкрити свій талант, свою «родзинку» і реалізувати себе як творчу особистість.
Прес-центр школи №3-колегіуму
Велика роль у підготовці учня до подальшого життя, його самореалізації відводиться саме вчителеві початкових класів. Звичайно, навчальна програма для початкової школи передбачає чітко сформовані завдання для вчителя. Проте, останнім часом у дітей знижується бажання вчитися. Як зацікавити їх у навчанні? Для того, щоб подолати інертність дітей, варто вносити в урок нові сучасні елементи.
Саме використання інноваційних форм роботи дає змогу вчителям залучати дітей до створення творчих робіт; пошукової роботи; оформлення результатів роботи у вигляді різних проектів за певними темами.
Працюючи за інноваційними технологіями, особливу увагу вчителі початкових класів школи №3-колегіуму приділяють інтерактивному навчанню. Використовують такі форми навчання, як «Мікрофон», «Ланцюжок», «Коло ідей», «Аукціон», «Мозковий штурм», «Ґронування», «Чистий аркуш», «Дерево знань», «Асоціативний кущ», «Навчаючи – вчуся», рольові ігри; групові дискусії; метод проектів та ін.. У своїй роботі педагоги зацікавлюють дітей різноманітними творчими завданнями, казковими сюжетами, музично-дидактичними та театралізованими іграми.
Досвід роботи педагогів молодших класів дає розуміння того, що клас на уроці, а тим більше поза уроком, не є однорідною безликою масою з єдиною думкою, однаковим світосприйняттям. Клас – це тимчасовий колектив особистостей, неповторних індивідуальностей. А завдання вчителя - допомогти кожній дитині розкрити свій талант, свою «родзинку» і реалізувати себе як творчу особистість.
Прес-центр школи №3-колегіуму
Схожі матеріали
Популярні теми
Публікації
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.