- Категория:
- Рейтинг:0.0/0

Повідомляємо, що територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги: - на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації нерухомості);
- на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації бізнесу);
- на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.
Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги щодо державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють діяльність у межах території, на якій діє відповідний територіальний орган. Міністерство юстиції України відповідно до своїх повноважень розглядає скарги:
– на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
– на проведені державним реєстратором реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);
– на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.
Зі скаргою можна звернутися до:
- Міністерства юстиції України знаходиться за адресою: вулиця Архітектора Городецького, 13, м. Київ, 01001. Адреса Головного територіального управління юстиції у Черкаській області – бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001.
Звертаємо увагу, що розгляд скарг здійснюється за заявою особи, яка вважає, що її права порушено, та подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов’язкові відомості та документи, що долучаються до скарги, передбачені ч.5 ст. 37 Закону України «Про державну реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (у сфері реєстрації нерухомості), ч.5 ст.34 «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (у сфері реєстрації бізнесу), Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженим постановою КМУ від 25.12.2015 № 1128.
Також у скарзі зазначаються відомості про бажання скаржника та/або його представника взяти участь у розгляді відповідної скарги по суті та про один із способів, в який скаржник бажає отримати повідомлення про зазначений розгляд.
Суб’єкт розгляду скарги своєчасно повідомляє особам, запрошеним до розгляду скарги по суті, про час і місце розгляду скарги в один з таких способів:
1) телефонограмою (якщо номер телефону зазначено у скарзі);
2) шляхом розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Мін’юсту;
3) засобами електронної пошти (якщо адресу електронної пошти зазначено у скарзі та/або інших документах, що додаються до скарги).
Неприбуття таких осіб, яким було належним чином повідомлено про розгляд скарги, а також неотримання такими особами повідомлень про час та місце розгляду скарги з причин, що не залежать від суб’єкта розгляду скарги, не перешкоджає її розгляду.
У разі коли встановлено порушення вимог Законів щодо строків подання скарги, вимог щодо її оформлення та/або щодо документів, що долучаються до скарги, суб’єкт розгляду скарги на підставі висновку комісії приймає мотивоване рішення про відмову у розгляді скарги без розгляду її по суті у формі наказу.
Читайте також
Популярні теми
Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.