Сміла-Info

Смілянський інформаційний портал. Новини та Оголошення м. Сміла
Главное меню
Розкриваємо секрети маркетингових акцій: особливості та підводні камені
  • Категория:
  • Рейтинг:
    0.0/0

Людям ніде взяти інформацію, чим небезпечні такі акції, які в цій сфері є особливості та каверзи. Проект «Призова Варта» має намір це виправити. Знайомтеся з особливостями та підводними каменями чесних і не дуже чесних маркетингових заходів.
Що таке маркетингова акція?
Маркетингова акція – це захід, який компанія проводить з метою підвищення продажів і зміцнення довіри до себе з боку клієнтів. Довіра коштує дорого, тому компанії мають значні призові фонди виключно для маркетингових акцій.

Підводні камені
У нашій країні є безліч компаній, для яких маркетингова акція – основне джерело прибутку. Люди замовляють товар, щоб стати переможцями. Компанії вони користь приносять, а собі? Тут все залежить від чесності організатора заходу, і в цьому полягає один із головних каверз. Давайте розберемо й інші:
- Ви можете отримати неякісний товар. Для маркетингової акції важливо, щоб ви замовили продукцію. Тоді ви стаєте справжнім учасником і претендентом на перемогу. Підступ у тому, що не всі компанії вкладаються в якість товару.
- На жаль, перемагають не всі учасники. Якби це було можливо, для організатора акція була б благодійністю, а не маркетинговим ходом. Уважно читайте умови акції, щоб не розчаруватися в ній.
- Ви можете потрапити на шахрайську компанію. Не всім організаторам акції можна вірити. Орієнтуйтеся на офіційний сайт і зазначених там попередніх переможців. Чесна компанія із задоволенням похвалиться тим, кого і коли нагородила грошовим призом.
- Ніколи не платіть організатору за участь або перемогу в маркетинговій акції. У шахрайських компаніях деколи зустрічається вимога про додаткові «внески». У правдивій акції ви виконуєте тільки офіційні умови.
Особливості акцій
- Для отримання призу потрібно підписати офіційні документи. Якщо мова йде про чесних організаторів, підпис переможця на документах обов'язковий. Так компанія уникає звинувачень в шахрайстві з боку поліції.
- Маркетингові акції проводяться не тільки заради прибутку компанії. Важлива мета – порадувати людей, дати їм повірити в щасливий випадок, допомогти матеріально.
- Грошовий приз завжди дає можливість переможцю виконати заповітну мрію. Адже найчастіше ми не можемо отримати щось матеріальне, для чого необхідні гроші.
- Чим більше ви замовляєте, тим більший шанс виграти.
У чому б ви не брали участь, нехай вами керує здоровий глузд і особиста вигода. Чесні акції з вигодою для клієнта дійсно існують. У «Призовій Варті» не раз у цьому переконувалися. Підписуйтеся на канал, щоб знати, кому саме можна довіряти:

Читайте також

06.09.2018, 08:21
Безкоштовні ліки в лікарні: що потрібно знати
11.09.2018, 08:01
Конкурентоспроможність людей з інвалідністю на ринку праці АБО Умови їх працевлаштування та обов’язки роботодавців
12.09.2018, 08:13
Як батькам контролювати закупівлі шкіл
10.09.2018, 08:35
Чи має інвалід право на безоплатний проїзд, пояснив ВС

Популярні теми

Ніхто не наважився залишити свій коментар.
Будь-те першим, поділіться думкою з усіма.
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Регистрация | Вход ]